Kontaktujte
nás

Zdravotní služba bez čekání

Těď o vás víme natolik, abychom mohli zahájit péči. Každý měsíc se s vámi spojíme a na dálku provedeme kontrolu vašeho zdravotního stavu. Děláme s vámi pravidelné zdravotní prohlídky na dálku.

V případě obtíží nás můžete kontaktova. Zařídíme vám přednostní termín, bez čekání v čekárně.

Vy i váš ošetřující lékař máte ve Virtuální klinice neustále k dispozici všechny informace o vašem zdraví.

1. Objednáte si balíček Dr.Digital

První krok k tomu aby se o vás začal starat tým zdravotnických profesionálů v pohodlí Vašeho domova provedete tak, že kliknete na tlačítko „Objednat balíček“. Obratem vás kontaktujeme.

2. Tým Dr.Digital
se s vámi spojí

Pro objednávku balíčku vás zařadíme do programu prevence a kontaktuje vás Koordinátor péče Dr. Digital, domluví s vámi všechny detaily vašeho programu péče a provede vás vstupním dotazníkem.

3. Dr.digital
o vás pečuje

Teď o vás víme natolik, abychom mohli zahájit péči. Každý měsíc se s vámi spojíme a na dálku provedeme kontrolou vašeho zdraví – zdravotní prohlídku na dálku. Vy i vaš ošetřující lékař máte v Virtuální klinice neustále k dispozici všechny informace o vašem zdraví.

FAQ

Na co se nás nejčastěji ptáte?

Budu mít kontakt s opravdovým lékařem?

Ano – jádrem této služby je tým vyškolených profesionálů ve zdravotnictví. Náš tým je sestaven z atestovaných lékařů různých oborů a zdravotních sester nebo záchranářů.

 

Když si objednám službu Dr. Digital, musím měnit svého lékaře?
Vaše lékaře samozřejmě měnit nemusíte. Služba funguje jako nadstavba k běžně poskytované zdravotní péči. S vaším lékářem budeme rádi spolupracovat a poskyteme mu všechna důležitá data o naměřených hodnotách zdarma, tak aby péče o vaše zdraví byla vždy na prvním místě.

 

V čem je Dr.Digital unikátní?

Jedná se o první službu svého druhu. Jádrem služby jsou tři pilíře:

 

Monitoring vitálních parametrů.

Odborný lékařský dohled.

Virtuální klinika a digitální zdravotní záznam.

 

Zjednodušeně řečeno je to exkluzivní program péče o vaše zdraví na dálku pod dohledem týmu profesionálů s nejmodernějšími zařízeními, a se zaměřením na prevenci.

 

Jak bude vyšetření přes videohovor probíhat?
Videohovor proběhne v předem domluvený čas s jedním z našich koordinátorů zdravotní péče. Spolu proberete dosavadní zdravotní historii, současné obtíže a poté vás koordinátor vyšetří a vše patřičně zapíše a předá k finálnímu posouzení lékaři, který váš zdravotního stav zkotroluje a doporučí nejlepší možný další postup.

Budu se moci spojit s koordinátorem péče mimo domluvený čas?

Ano, našim kolegům můžeme zaslat dotaz emailem a oni se vám co nejdříve ozvou s odpovědí

Jak předám svoje údaje z virutální kliniky mému lékaři?

Každý týden vám bude generován report s naměřenými hodnotami. Navíc každý měsíc budete mít televisitu, ze které vám bude vygenerován zdravotnický záznam doplněný o zprávu od našeho lékaře. Svoje data z virtuální kliniky otevřete případně i pohodlně na mobilním zařízení.

Bojím se, že nezvládnu práci s tabletem a přístroji.

Veškeré vybavení je dodáváno s podrobným návodem a jeho obsluha je velmi snadná. Při vstupním videohovoru s vámi vše ještě detailně probere koordinátor péče.

Co když doma nemám počítač s kamerou a nebo internet?
Součástí balíčku je tablet se SIM kartou, která má předplacený měsíční datový tarif, aby měl každý klient možnost provést videohovor s našimi zdravotníky.

 

Můžeme službu využívat spolu s dalšími členy domácnosti?

Ano. Přístroje na měření vitálních funkcí můžete mít pro více členů domáctnosti avšak účty je potřeba mít pro každého klienta zvlášť.

Jsou moje údaje v bezpečí?

Ano. Veškerá zdravotnická dokumentace je šifrována a uložena dle platných evropských nařízení. Přístup k nim má pouze tým našich lékařů a zdravotnických pracovníků, kteří o vás pečují.

Budete mi měnit léčbu?

Naším primárním zájmem je vaše zdraví. V případě, že by naši odborníci zjistili závažnou odchylku ve vašem léčebném plánu, můžeme se na nejvhodnějším postupu domluvit společně s vaším lékářem.

 

Proč si mám zapisovat zdravotní deník?
Kvalita spánku, duševní pohoda, množství stresu, únava, problémy s vylučováním, chronické bolesti – toto vše jsou faktory, které závažne ovlivňují zdraví a ne vždy je jim věnována patřičná pozornost. V případě, že si začnete svá data zapisvoat, můžeme snáze odhlait skryté nebezpečí či počínající obtíže.

 

Co když mám akutní problémy?
S akutními zdravotními obtížemi se prosím obracejte rovnou na přímou lékařskou pomoc případně v případně ohrožení života volejte 155.

 

Půjde pouze o preventivní službu nebo se s Vámi mohu spojit i případě neakutního problému, který ale nezvládnu vyřešit sám doma?
Ano, v případě neakutních obtíží, které přímo neohrožují život, můžete provést konzultaci s našimi koordinátory, kteří vám poradí nejideálnější postup nebo vás spojí s jedním z našich lékařů.

 

Platí tuto službu moje zdravotní pojišťovna?Platí tuto službu moje zdravotní pojišťovna?

Ne, tato služba není hrazena z veřejného zdravotního pojištění a každý klient si ji hradí individuálně.

 

Můžete mi napsat recept?
Naše služba vám negarantuje zaslání receptu. Je vždy na lékaři, aby individálně posoudil váš současný zdravotní stav a doporučil co nejlepší možnou léčbu. V případě, že taková léčba bude vyžadovat konkrétní léky, recept vám bude zaslán. Naši lékaři nicméně nemohou zaslat předpisy na tyto konkrétní skupiny léků (BNZ, Opiáty atp.)

 

Můžete předepsat antibiotika?
Ano můžeme, ale každá léčba antibiotiky musí být opodstatněná a co nejvíce přesná. Uvědomujeme si závažnost nadužívání antibiotik a proto bude muset být jejich preskripce opodstatněná klinickým nálezem a anamnestickými údaji.

 

Můžete mě objednat ke specialistovi nebo poslat žádanku na vyšetření?
V případě, že budete potřebovat konkrétní vyšetření jsme ochotni vám s výběrem vhodného specialisty pomoct. Zároveň za vás můžeme případné ambulance obvolat a vyšetření vám objednat a tím vám ušetřit hromadu času telefonováním.

Kolik tato služba stojí?
Veškeré nabídky plánů můžete najít (odkaz), kde si vyberete přesně dle vašich preferencí.

Můžu kdykoliv změnit zvolený členský plán/program?

Ano, můžete.

Jak často mohu mít online schůzku se zdravotníkem?

Naše programy garantují jednu schůzku měsíčně, která bude obsahovat kompletní vyšetření, včetně opětovné revize vašeho zdravotního stavu, obtíží, medikace atp. V případě individuálních dotazů, vám bude náš tým k dispozici ,vždy po předchozí domluvě.

Jak si objednám termín hovoru?

Budete si moct vybrat dostupné volné termíny z našeho objednávkového kalendáře. tento termín se vám automaticky propíše do vašeho osobního kalendáře ve virtuální klinice. Den před samotným hovorem vám přijde SMS zpráva s upozorněním na nastávající hovor a časem jeho konání.

Může objednaný termín zrušit?
Ano, v případě, že se vám zvolený termín nehodí, můžete ho kdykoliv zrušit.

Jak budu vědět, že je můj účet aktivní?
Po založení účtu se vám v nejbližší možné době ozve někdo z našeho zdravotnického týmu a domluvíme se s vámi na dalším postupu. 

Máte dotaz k
Dr.Digital prevence setu?

Zanechte nám vaše kontaktní údaje a obratem vás kontaktujeme.

Dr. Digital s.r.o.

IČO: 08714606
Sídlo firmy: U kněžské louky 2125/51, 130 00 Praha
Provozovna: Dominikánská 5, 602 00, Brno-střed
Datová schránka: fr8h4q5