Budete mi měnit dosavadní léčbu?
Naším primárním zájmem je vaše zdraví. V případě, že by naši odborníci zjistili závažnou odchylku ve vašem léčebném plánu, můžeme se s vaším lékařem domluvit na nejvhodnějším postupu léčby.
Proč si mám zapisovat zdravotní deník?
Kvalita spánku, duševní pohoda, množství stresu, únava, problémy s vylučováním, chronické bolesti – to vše jsou faktory, které závažně ovlivňují zdraví, a ne vždy je jim věnována patřičná pozornost. V případě, že si začnete svá data zapisovat, můžeme snáze odhalit skryté nebezpečí či počínající obtíže.
Co když se dostaví akutní zdravotní problémy?
S akutními zdravotními obtížemi se prosím obracejte rovnou na přímou lékařskou pomoc, v případně ohrožení života volejte ihned 155.
Půjde pouze o preventivní službu nebo se s vámi mohu spojit i v případě neakutního problému, který ale nezvládnu vyřešit sám doma?
Ano, v případě neakutních obtíží, které přímo neohrožují život, můžete své problémy konzultovat s našimi koordinátory. Poradí vám, jak postupovat, nebo vás rovnou spojí s jedním z našich lékařů.
Platí tuto službu moje zdravotní pojišťovna?
Ne, služby Dr.Digital nejsou hrazeny z veřejného zdravotního pojištění a každý klient si je zajišťuje individuálně.
Můžete mi napsat recept?
Naše služba negarantuje zaslání receptu. Je vždy na lékaři, aby individuálně posoudil váš současný zdravotní stav a doporučil co nejlepší možnou léčbu. V případě, že taková léčba bude vyžadovat konkrétní léky, recept dostanete. Naši lékaři nicméně nemohou zaslat předpisy na určité konkrétní skupiny léků, jako jsou například opiáty.
Můžete předepsat antibiotika?
Ano, můžeme, ale každá léčba antibiotiky musí být opodstatněná. Uvědomujeme si závažnost nadužívání antibiotik, a proto bude muset být jejich preskripce podložena klinickým nálezem a anamnestickými údaji.
Můžete mě objednat ke specialistovi nebo poslat žádanku na vyšetření?
V případě, že budete potřebovat konkrétní vyšetření, jsme ochotni vám s výběrem vhodného specialisty pomoci. Můžeme vás také na vyšetření objednat a ušetřit vám tím množství času.
Kolik vaše služby stojí?
Cena záleží na tom, který balíček služeb si vyberete.
Můžu kdykoliv změnit zvolený členský plán/program?
Ano, můžete si kdykoliv zvolit jiný balíček služeb.
Jak často budu mít on-line schůzku se zdravotníkem?
Naše programy garantují jednu schůzku měsíčně. Podstoupíte při ní kompletní vyšetření, včetně opětovné revize zdravotního stavu, konzultace obtíží, doporučení medikace atp. V případě individuálních dotazů je vám náš tým k dispozici, vždy po předchozí domluvě.
Jak si objednám termín hovoru?
Termín, který si rezervujete v objednávkovém kalendáři, se vám automaticky zapíše do vašeho osobního diáře ve virtuální klinice. Den před samotným hovorem vám přijde SMS zpráva s upozorněním na nastávající on-line schůzku i s časem jejího konání.
Můžu objednaný termín zrušit?
Ano, v případě, že se vám zvolený termín nehodí, můžete ho kdykoliv zrušit.
Jak budu vědět, že je můj účet aktivní?
Po založení účtu se vám v nejbližší možné době ozve někdo z našeho zdravotnického týmu a domluvíme se s vámi na dalším postupu.